En dag i Växjö stad

Torsdagen bestod av endast ett seminarium och en föreläsning som ganska snabbt var avklarade..Kvällen sågs framemot då den skulle spenderas med Johanna. Ett biobesök i Växjö stad var inte en så dum aktivitet. High School Musical 3 blev det för den ville båda absolut se. Jag säger då de, FAN vilken bra film! Har ni inte sett den så måste ni se den! Hihi En styck Johanna är alltid bra att ha, du är rätt bra på allting vilket gillas mycket utav mig! På söndag ska vi styra kosan mot Halmstad och kolla in när Kalmar FF vinner SM-GULD !!!

 
Det finns väldigt många tankar i mitt huvud, både glad och mindre glada tankar. Fast mest glada tankar för tillfället, de mindre glada tankarna kommer bara ibland och jag är glad att de inte finns hos mig nu!


 

IDOL ikväll, hoppas den där Lars åker ut, han förtjänar faktist inte och vara kvar enligt mig,så de så!

PUSS PÅ ALLA TOMTENISSAR


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0