Tvättar

Idag är en sån dag som jag är ledig från skolan
men slipper inte undan plugget för det tyvärr
Tvätten rullar i tvättmaskinerna så jag ska gå och kolla till det straxt !
Sen blir det in till stan och fixa de sista julklapparna tsm med Jojjo !
Plugg står sedan på schemat, dagen som återstår ska spenderas framför datorn och skirva PM

Har precis pratat med Gittan och det är alltid lika givande
Hon är som en exta morsa för mig och den familjen kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat <3

Så var det det där med lägenheten..... EN enstaka kille före mig i kön, han har inte svarat än
hoppas hoppas hoppas att han tackar NEJ så blir lägenheten MIN
 
==)

Tvätten nu sen käk
Tack och bock
Vill flytta NU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0