Soppatorsk

Jag är inte smart nånstans
....Jag åker iväg med pappas bil in till stan för att klippa luggen som inte tar så lång tid, på vägen känner jag att bilen rycker lite ibland men tänker inte mer på de, lägger i parkeringspengar och går in till Lotta och hon klipper min lugg, går ut till bilen och ska köra iväg....bilen startar men rycker lite och sen poff så stannar den helt, jag försöker igen, igen och igen men inget annat händer,  jag ringer pappa och han säger att jag ska låta bilen stå på parkeringen så ska han gå och kolla vad de kan va för fel lite senare så jag går och ska beställa en tid för att fixa naglarna men får en tid med en gång, tack..pappa ringer lite senare och säger att det inte är nån bensin i bilen :S oj tänker jag för vi körde ju bilkurragömma igår kväll och då va tanken halv full.. trodde jag, men jag hade kollat på temperaturmätaren hela tiden ;S och bensinlampan lös men jag tänkte inte på de ;S hahahaha jag kan bara skratta åt mig själv för att jag är så himla blåst, ja jag erkänner ;)

Nu ska jag plugga

e.j

Kommentarer
Postat av: Dana

haha klantigt :P

2008-12-22 @ 13:43:53
Postat av: Malin

sååå emmy ;D

2008-12-22 @ 13:58:04
URL: http://malinm1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0