Lindköping, 5-7 December

Helgen som varit går inte att beskriva med andra ord än- BÄST!
Fredag, korridorsfest hos Fiffi! Där samlades vi alla Oskarshamnare
och fan va kul vi hade!! Annat trevligt Lindköpingsfolk var självklart också där:) 
en sen natt i en jävligt obekväm soffa, men trevligt sällskap!  

Lördag, drog vi till Tornby och shoppade massaor, el de va väl mer Malin som stod för det mesta, hihi
men jag hittade mig faktist en Nyårsklänning på Vila :) den va supi fin.
Härlig baksmälla utav oss tre, så Malin som inte va på´att i fredags var allt pigg och glad, fast vi försökte ju faktist ;)

Lördagkväll, blev en upplevelse i sig, sen utgång, tripp till Jill, lååång promme till stan, stukad fot( inga namn näms ;)) mkt folk på luciakravallen, drink, burgerking, Rasmus&Kristoffers lägenhet, sova!

Söndag, blev det fylle frukost/mat på donken, boysen bor precis över så de va nära och bra ;)
Bussfärd hem till Ryd där vi slappade lite innan det var dags för mig och ta mitt pick och pack och åka hem :(
Jag blev lite ledsen i ögat när jag skulle lämna er, men det är bara för att jag hatar hejdån och för att jag älskar er så förbannat mycket<3

Trött och sliten satte jag mig på bussen och SOV hela vägen hem, de va nice!

Tack alla underbara individer för att ni gav mig en helg som jag sent kommer glömma. Det finns så mycket jag vill säga till er men jag nöjer mig med att säga, Jag älskar er <3

/e.j


Kommentarer
Postat av: Fiffi

Tack Baby! Älskar dig!!

2008-12-08 @ 23:31:38
Postat av: Mican

hör av dig då när du dyker upp =)

2008-12-11 @ 11:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0