1 december

Jaha då var man ett år äldre idag då, 19 år

Något som inte är så kul är att jag var tvungen och stanna hemma
från praktiken idag pga att jag var sjuk igår och hade massa feber och skit
men jag mår mycket bättre idag utan feber så det blir tillbaka till Ljungby imon
Skönt med sovmorgon idag iaf ;)

Många fina sms och telefonsamtal idag som jag tackar för
Det är ni som lyser upp min vardag och gör
så att jag orkar med alla dagens bestyr <3

Ikväll är jag hembjuden till några favoriter på middag :)
Ska bli riktigt mysigt...

Puss&hej


Kommentarer
Postat av: Fiffi

GRATTIS GULLE! Fått mitt sms, fick inget svar så blir lite orolig!! ;)

2008-12-01 @ 17:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0